Merhaba arkadaşlar, 5 gündür boğaz iltihabı çekiyorum iyileşmesini bekledim ama giderek daha kötü oldu artık yutkunamıyorum su içemiyorum geceleri uyuyamıyorum boğazım kesiliyor gibi acıyordu yutkundukça. Bu akşam artık acıdan ağlayınca eşim zorla acile götürdü Sef 1000 lik antibiyotik verdi doktor. Siz daha önce kullandınız mı kadın doğum doktoruma sormam gerekir mi sizce