Deletedmom_30 evet öyle söylüyor ki alttan alttan. Belli bir derdi var ve kesinlikle , aslında düşmanlık değil de kendini ikna etmeye çalışıyor. Yeri geliyor yok kesi oluyor diyor yeri geliyor insanları duygularla rencide ediyor. Başlık bile açmıştı, hastanede sezeryan doğumdan çıkanları görmüş asla yapmayın demişler vs. Artık normal değil ne kadar taknti yaptıysa
Kesinlikle öyle, annelik duygusu başlığına bile bunu taşıyana ne anlatılirr