Bmom küvez veya cihaz için ücret almıyorlar. Biz de yatırdık bir gece 1000 TL verdik ama bizde kızım bizimle beraber aynı odada duruyordu cihazla beraber. Oda için ücret alınmıştı yani sarılık tedavisi için değil. Eğer küvezin olduğu yerde bizden ayrı dursaydı, oda verilmeseydi ücret talep edemezlerdi çünkü fototerapi ücretini devlet karşılıyor. Siz de bebeğinizle odada duracaksanız odanın ücreti alınır