Nesli8181 Daha önce de yazmıştım başkasına ben 2kez kestirdim saçlarımı. Çok inanmıyorum böyle şeylere saçta keramet olsaydı ooohoo😅 her avucum kalındığında saçına sür saçın kadar paran olsun dediler sonuç olmadı 🤣 aslında senin gönderdiğin enerjiyle alakalı kestirdikten sonra kötü olcak dersen kötü şeyleri görürsün ben 12. Haftada kestirdim bir de 33 de 💁🏻♀️ bebekler doğunca saçla uğraşmayalım diye ehehe