Merhaba kızlar. Bir kaç gün önce mercimek çorbası içmiştim çorbayı yapalı iki gün olmuştu üçüncü gün içtim ve bir kaç saat sonra mide bulantısı ve kusma yaşadım bütün gün devam etti bu durum. Çorbayı defalarca ısıtmadım hep ayırarak yemiştim dolapta duruyordu zaten o günde ilk defa ısındı yani. Daha önce mide bulantım hiç olmadı o gün bunu yaşayınca korktum açıkcası 26.haftadayım. Havalarda soğudu üşütmüşte olabilirim diye düşündüm sonraki gün hafifledi bulantı zaten biraz daha iyi oldum şimdi geçti gibi yani. Sizce üşütme falan mıdır yoksa zehirlenme olabilir mi korkuyorum keşke hastaneye gitseydim ama bakmazlar hamile zaten bulanması normal derler diye gitmedim. Yaşayan varsa ya da fikriniz lütfen paylaşın biraz endişe ettim. Çok uzun yazdım kusura bakmayın 😞