nilsmomy doğumun kısa geldiği için üstümde montun oluyordu o yüzden yine onunla çıkıyordum ama sonrasında normal desteksiz sudyen aldim onu kullandım emzirme sütyeni de alsanız içinde sunger yok biseu yok aynı atlet gibi olacak zaten ama misaifr falan geleceği zaman yine o desteksiz sudyenleri kullandim