miniginannesi-1 bende sadece kasıkta batma bide karnımda şişlik var bugün iki defa dediğim gibi adım alacakken bi battı ay dedim eşim bile baktı ne oluyor diye inşallah olur yA istiyorum ama ovulasyon testim de pozitif çıkıyor yumurtlamadan dolayı olur mu diye düşünmüyor değilim