Benimennembirmelek Kızlar çatı muayenesini kaçıncı haftada oldunuz 37+1 iki gün sonra kontrole gidicem o zmn bana yaparlar mı
mcansum Benimennembirmelek her doktor yapmıyor kimisi normal doğuma müsaitse erkenden netleştirmek için kimisi sancı çıkarsa doktoruna bağlı yani bende de bakılması doğum gününde sadece açılmaya bakıldı hep
zeliiiiihaaa Benimennembirmelek bende 38 den sonra her seferinde bekledim 40+5 olduk hala yapmadı normal doğum olacak dedi sürekli doktorum
Benimennembirmelek Esrauysal ay yok ben korkmuyorum 🤦 çok merak ediyorum son 20 gün kaldı diyorum keşke zmn geçse de o anı yaşasam diyorum 😂
Ssezer Benim doktorum 38 de yaptı çatı muayenesini canım şimdi 38+4 oldum doktora göre değişiyor galiba
Esrauysal Benimennembirmelek kuzum bu vakte kadar hiç yapmadılar demi bakmadilar bana bi şeyde baktılar makinayla ayrıntılıya gittiğimde son zamanlarda mi bakılıyor
DorianGray 37+6 dayım bugün kontrolüm vardı. Nst’de sancı çıkmadı. Sancı falan yok boşa yapmayalım 39 da yaparız dedi.
Satiyeak Benimennembirmelek 37+2 de olmustum. Ayni gun muayene olmadan once nst ye baglandim ama sanci yoktu. Sonra cati muayenesi oldum.nişan su sanci falan gelir diye bekledim ama gelmedi😂 gelsin diye bekliyorum artik