Perinatolog hekime gidin takiplerinizi o yapsın demek istiyor. Ben de tek yumurta ikizi gebeyim ben de perinatologa gidiyorum. Bu çok önemli. Riskler var ve sürekli takip gerekli, gerektiğinde müdahale gerekli. Bunları da perinatologlar yapabiliyor. Benim randevularım 15 günde 1 oluyor.