gzdanc Merhaba arkadaşlar bebişin odasını 6-7 aydan sonra ayırmayı düşünüyorum eşim park yatak diye tutturdu ben de mobilya beşik istiyorum kullanan tavsiye eden var mı park yatağı bana çadır gibi geliyor ilk 6 ay kullanırım diyorum eşim sürekli park yatağı kullanmanın derdinde.
Asdre gzdanc canım mobilya beşikler yer kapladığıyla kalıyor ve çok pahalı ben yatak odama yanıma hamakta yatırıcam park yatağı da odasında durucak gündüz orda yatıcak gece yanımda hamakta hem hamak uygun fıyatlı oark yatak ta çok uygun ayrıca onların 2 kademelı oluyor yatağı bebeğin azcık büyüyüp beşikten sarkmaya başladğnda yatağını beşiğin zeminine indirirsin gönül rahatlığıyla uyusun bidaha içinden çıkamaz çnkü🤗
DilarArslan gzdanc ben bi sepet beşik aldım ilk 6 ay için bide ayrı mobilya beşik ve dolabını alıcam inşallah odasına. Park yatak sevmiyorum ben
Ozlemcift gzdanc içinde kalmasın canım istediğini al imkanın varsa ama ben de park beşik aldım 70*130 ebatları oldukça kullanışlı oluyor .Büyüdüğünde kaldirabilirsin yer de kaplamaz mobilya beşikler çok yer kapliyor
Sedaahmet gzdanc park yatak daha uygun fiyatlı ve daha kullanıslı olabilir ama ben park yatak sevmiyorum açıkçası. İlk bebeğimiz olacak.o yüzden herseyin iyisini almak istiyorum. Eşimde benim kararlarimı destekliyor. Sende hangisini almak istiyorsan onu al canım. İçinde kalmasın yani
Agg0207 Park yataklar daha büyük benim eşimde onları çok begeniyo daha kullanışlı gibi diğerleri daha ufak 6-7 ay yatması zor olur bence
Aysenurtsr Sepet besik aldim ben yatak odamizda,2aylik oglum, besiginde uyuyor. Biraz daha buyudugunde park yatak alicam onda yatiricam. Odasini da yaptim, orada buyuyen besigi var.
Albatros3501 gzdanc ben park yatak alıcam. Ama sebebim belli biz ailelerden uzak yaşadığımız için 1 aylık falan memlekete gidiyoruz yanımızda taşımak için tercih ediyorum.
Durum gzdanc park yatak daha kullanisli bana gore bende park yatak aldim hem mobilya bessiklere gore buyuk ici hemde fiyati uygun 😊
Aydemir Ben park yatak aldım joie 1100 tlye çok kullanışlı geldi bana baya da beğendim. Biz tayinciyiz. O yüzden oda yapmak istedim daha çok kullanışlı ve taşınabilir olmasına özen gösterdim. Eğer tayinci olmasaydım ve kendi evim olsaydı herşeyiyle oda yapacaktım. Ama aldığım park yatak çok çok güzel, park yataklar hakkındaki düşüncemi değiştirdi resmen.
ysmmnk Aydemir ben de aynı park yataktan alıcam bu akşam inşallah :) benim de park yatak ön yargımı kırdı resmen ya, bir de herkes kesinlikle park yatak almalısın deyince, bu doğru seçim olur diye düşündüm.
RabiaGlck Kesinlikle park yatak 4 yaşına kadar yatabiliyormus büyüyünce istediğin gibi yatağını alabilirsin. Biz e bebekten aldık 1300 den düşmüş bize 750 ye denk geldi. Baya da büyük. Bebek doğana kadar çantasına koydum dolabın yanına kaldırdık bile kirlenmesin diye diğeri fuzuli yer kaplıyor ve uzun ömürlü değil. Tabi biz tayinciyiz diye böyle düşünüyoruz. Sizin kendi evinizse beşik düşünebilirsiniz
Zeynepyilmaz Hem mobilya beşik hem normal yatak almış biri olarak bebek doğduktan sonra internetten chicco lulugo sipariş ettim. İnanın çok memenun kalırsınız kenarında file var bebeği görebiliyorsunuz çok rahat yanınıza alabiliyorsunuz. Kesinlikle tavsiye ederim içerisinde yatak var ama ben ekstra reflü yatağı aldım onunla kullanıyorum