Hanımlar az önce hastaneden geldik acilden geldim Ekim 25inde gittiğimde bebeğim 38+4 tü önce bugün gittiğimde ise 38+4 diyor bu nedir neyin nesidir gelişim geriliği vs yokmuş hicbisey yok çok şükür dönmüştüde ama niye böyle çıktı normalde bugün tam 40 gunluguz yatış önerdi sancılarım çıktı 90 a gelen ama acı yok kasılmalarik var sancı dediler o kadar yatmak istersen takip edicez seni dediler bnede evde devam etmek istiyorum dedim çıktım ama niye ultrason farklı gösterdi çok kafamız karıştı özele gidicez yarın inşallah böyle bişey yaşayan varmı 5 aydır devletteki doktorum ayın 5 inde günün dolacak diyor Kasım’da ama bu niye öyle söyledi