Htckbr kadın doğumdan hiçbir doktoru önermiyorum günay beyi asla önermiyorum ben doğuracakken bana bakmadı gönderdi 3 saat sonra doğumum başladı. Hepsine bela okudum doğum gecemde bence doğumuda orda yapmayın. Benim doğumum çok zor geçti anlatıldığı gibi hiiç bir ebe hemşire güleryüzlü ve iyi değil insan gibi davranmıyolar kimseye sabah devlette doğumhaneden zorla çıkıp medar hastanesinde sezaryen doğumumu yaptım. Allah kimseyi devlete düşürmesin