1prensannesi_ oğluma hamile iken erik asermistim kışın 😅 eşim bursa halden bulmuştu 4 tane erige 200 TL vermiş sonradan duydum nasıl üzüldüm eriklerde zaten vakti olmadı için hamdı.
Şuan kızıma hamileyim cenazelerde kıymalı pide verilir bizim köyde arkasından işte o kıymalı pideden istedim hemde baya istedim yalnız bulundugum yerde o şekilde yapan olmadığı için en azından nefsim koreksin diye kıymalı uzun pide yedim ama aklım ne yalan söyleyim hala biri ölünce arkasından yediğim pidede . 🥺 Çilekli soda birde onu unutmuşum 😅😅😅