sedamom00 tabi canim afıyet olsun iştah olunca yemek guzel bişey Annem kılo aldım dıye mıde kuculttu suan ıstesede yıyemıyor kılı saglıga zarar vermedıgı surece kımse ıcın degısmek sacma ama annemın ayakları agrımayi basladi o yuzden oldu cok sukur agrımıyor artık ama eskısı gıbı gucu yok yemezse nasıl guc olsun