Esrakyatc Arkadaşlar merhaba. Dün doktorum ciddi D vitamini eksikliğin var hemen başlıyoruz dedi günde 5 damla dedi. Ama eczacı 10 damla yazmış üstüne. Siz ne kadar kullanıyorsunuz günde ve nasıl kullanıyordunuz?
Esracim Esrakyatc canım bende dün sağlık ocağına gittim d vitamin değerim 5 e düşmüş. Doktor ücretsiz d vitamin damlası verdi. Günde 10 damla iç dedi
Muhammedamine Esrakyatc ben 10 damla kullanıyorum doktorum öyle istediği için . Herkesin d vitamini değerine göre ayarlanıyor doktorunuz ne dediyse o şekilde kullanmalısınız
Yasem Esrakyatc benim de testte çok düşük çıkmıştı , 9 damla ile başladım . Son doktor kontrolümde kış geldi artık 20 Damla kullan daha iyi olur dedi doktorunuz dozuna karar versin bence siz bize bakmayın :)
nesildidemtopuz gunde 12 damla kullanıyorum benımde cok dusuk cıktı :(( damlanın tadı da berbat ger ıctıgımde gerı cıkarıyorumm 😞
AysegulAloluAcikgoz Ben de 9 damla kullaniyorum size ne kadar denidiyse o kadar kullanmaya baslayin bir dahaki kontrolunuzde doktorunuza tekrar sorarsiniz.
DuyguEyupoglu Günde iki defa 10 damla demişti doktorum ödem yaptı bende aile hekimine sordum günde 1 defa 9 damla kullanıyorum şimdi çok alımı ödem yapıyo
Yasem Esrakyatc ekmeğe damlatıyorum veya yoğurt içerisine koyuyordum . Fakat doktor olan bir kuzenim yoğurtta çok iyi çözünebileceğini sanmadığını kendisinin de ekmek üzerine damlatarak kullandığını söylemişti. Sonrasında sadece ekmeğe dönüş yaptım
Gulsum2308 Bende günde 10 damla kullanıyorum doktorum kaç damla kullanmam gerektiğini söylemedi eczacı üstüne yazdığı için öyle kullanıyorum ama benimde baya düşüktü, bende ekmeğe damlatarak kullanıyorum hiç tadını almıyorum
Aysehatun Esrakyatc tahlil degerine gore doktor belirler damla miktarini ben gunde 15 damla kullaniyorum sutume damlatiyorum