Angel276250 ben de daha iki gün önce yaptırdım. Benim doktorum Hüma da olduğu için oradaki Ufuk beye yönlendirdiler. Tek tek bütün organlarına bakılıyor bir sorun varsa ya da yoksa söylüyor. Zaten bitiminde elinize bir rapor veriyorlar doktorunuza tekrar gösteriyorsunuz.