Snmzeda Merhaba Arkadaşlar Yarın detaylı ultrasona gireceğim. Gerçekten çikolata yemem gerekiyor mu haraketli olması için gerçeklik payı nedir merak ettim 🙂
Zmraemr Snmzeda bence gerçeklik payı var ilk hamilelgimde hep nst öncesi tatlı ye de gel diyordu ebeler ,genelde de ultrason öncesi meyve suyu ya da cikolata yiyerek giriyordum hep uyanık oluyodu🤭
Esrauysal Snmzeda tabikide kuzum tatlı değil tatlı biseyde değil çikolata bana böyle baskılı söylediler 😂😂 girdim uyuyor çıktım çikolata yedim şu içtim de girdim ye mutlaka bide tuvalete sıkışık olma
esilasmom Valla ben yediğimde uyuyor hiç tinlamiyor sanırım benim gibi tatlıyı çikolatayı sevmiyor😂 ben bidahakine lahmacun yiyip gidicem valla
Maysaamoms5 esilasmom ay ne güldüm 😬 inanırmısınız bende çikolata felan yiyip gidiyorum banamısın demiyor sürekli uyuyor 😬 bende de çikolatayı sevmiyor bebişkerimiz
Esrauysal Snmzeda yok kuzum yede gel diyor nasıl baksın heryerini ayrı ayrı inceliyor gösteriyor sana oynamazsa göstermez ki bana sidisini bile verdi
Cubukmakarna Bana meyve suyu iç demişti. Hareket etmesi için. İçip yarım saat bekledim tekrar girdim:)
Hadya Snmzeda Benim icin cok farketti canım,girmeden bi yarim saat once cikolata yedim sonra girdigimde bu kez de doktor bebeyi yakalamakta zorlandi,fazlasiyla hareketliydi 🤣🤣