Nvrzz Haftama girdim bebek hala yukarda açığım yok sancım var benim Yarın suni sancıya başlayacaklar olmazsa sezaryen dedi doktor benim gibi olan var mı
Adenssmom Nvrzz pazartesi 41+1 de suni sancı ile başlatılacak benimde doğumum en son 1 2 cm bi açıklık vardı evde sürekli egzersiz yapıyorum inşallah açıklık artmıştır 🤲
zeliiiiihaaa Nvrzz benim 40+5 şuan hala yukarıda normal doğum denildi pazartesiye kadar doğmazsa suni sancı verilecek çatı muayenesi de hiç olmadım bu zamana kadar
132025 Nvrzz bende pazar günü 40+0 oluyorum doktorum nöbetçiymiş gel doğumunu yapalım dedi sancım yok kanala da girmedi 1 cm açıklık var sadece
Esraliiii Nvrzz 41+1 ben dogurdum bazı bebekelr gec geliyor normal dogumn bir zor yanı beklemek maalesef
Cerenimo6_ Nvrzz bebeğin aşağıda yukarıda olduğunu nasıl anlıyorsunuz doktor basi aşağıda dedi ama 39 haftalık benmde henüz sancı yok sadece aşağıda batmalar hissediyorum
Elif_3434 Pazartesiye kadar geldi geldi gelmedi suni sancı verilecek banada. Şuan 40+1 . 2. Doğumumum olucak ınsallah