Mela Arkadaşlar bilen giden var mı çok tedirginim doktorum hemen bi profesor bul uni hastanelerinden dedi riskli bir gebeligim var bzde en erken ibrahım beye bulduk saolsun durumu eşim anlatınca pazartesi gelin demiş randevu bulmak zor giden var mı bu doktora çok sıkıldım her doktordan bişeyler duymaya ve doktor değiştirmeye çok tedirginim
SecilM Mela merhaba ibrahim bey nasıl bir doktor. Memnun kaldınız mı? Brn de laparoskopi için gitmeyi düşünüyorum da ilgisi nasıl doktorun?
Berna_oz Mela ben selçuk tuncer e gidiyorum hacettepe de ama iş yerinde arkadaşım ıbrahim esinleri tavsiye etmisti