Edafmo C1-bebek @lohusatakimlari nda yaptırdım, daha önce ablamın ve yakın arkadaşımın doğumu için de yaptırmıştım aynı yerden çok memnun kaldım görsel eklemeyi bilniyorum bilseydim eklerdim 😂