songulgoklu3395 Merhaba sevgili anne ve anne adayları ben 15. Haftada serklaj oldum. Şuan 35 haftaya girecez. Doğum yaklaşıyor Dikişler ne zaman alınıyor. Sezeryan olmayı düşünüyorum bu arada. Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olursanız sevinirim.
Binnur-cam songulgoklu3395 bende 13 haftamda serklaj oldum suan 16+3 bana doktorum 36 haftada alırız dedi Allahın izniyle bi aksilik olmazsa inşallah 🤲 Sezeryan olmayi düşünüyosan sezeryan yaptığı gün alır diye biliyorum..