17.haftaya giriyorum, henuz tekme felan bisey hissedemedim,yani gece bazen yatarken bi kayma hissiyati geliyor bebegim oldugundan eminim bazen karnima bakiyorum hareket gorebilmek icin ama ne zaman gorunur pek de bilemiyorum, ilk gebeligim, zayif biriyim karnimda 17. Haftaya gore baya sisti yani hissedermiyim yakin zamanda disardan ne zaman belli olur yada esim ne zaman hisseder bunu cok merak ediyorum🥰