29102020--- SenaKurtuluncesoy benim 10. Haftada oldu Allah’a şükür sağ salim atlattık 30. Haftaligiz artık bol bol yat dinlen iş falan da yapma ayaklarını yukarıda tut Allah’ın izni ile hiç bir şey olmaz insallahhhh
Kakulimmm SenaKurtuluncesoy merhaba benim adetime de 4 gun kala kahveengi akintim oldu. Hamile misiniz yerlesme kanamasi miymis
Aysedk Adete göre 7+4 ultrasona göre belli değil bthcg yüksek ama kese küçük ben bu işten hiç bişi anlamadım bir tanede boş gebelikten kürtajım var buda böyle oldu ne olucak bilmiyorum