Yenidoğanda nasıl olması gerekir bilemiyorum ama kardeşim 20 yaşında bu sene instada gezerken öğrendim dudak bağını hepimiz birbirimize baktık onda var. 2-3 hafta sonra diş teli taktırmak için bi hastaneye başvurduk doktoru ön dişlerindeki ayrıklığın sebebinin dudak bağı olduğunu söylemiş. Bugüne kadar ne olduğundan haberimiz olmayan bir şey yüzünden paralar gitti yani 😂😂 çok önemsenmeyen bir detay sanırım bu yaşıma kadar gerçekten hiç duymamıştım çünkü