Merhaba kızlar dokuz aylık bir kızım var benim görünüş olarak çok iyi hiçbir hastalığı yok şükürler olsun ateşi öksürüğü
İshali herhangi bir hastalığı yok çok şükür ama kaç gündür katı gıda verdiğim gibi midesini bulandırır tiksinip kusuyor ve değişik bir şey de vermiyorum her zaman severek yediği şeyler
Bir anda midesini bulandırdı acaba midesini mi üşttü aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ya da salgın mı acaba Geçen akşam hastaneye götürdüm doktor emadur Fitil verdi mide bulantısı için Tek seferlik kullandık mide bulantısını geçirmedi tekrardan tekrarladı geçmezse serum takviyesi yapacağız dedi bugün ne verdiysem kustu😔