Cileksi İlk doğumum sezeryan oldu . 3 yıl geçti aradan şuan 36 haftalık hamileyim normal dogum düşünüyorum aranızda varmı yaptıran yada çevrenizde
3babymom Cileksi valla benim ilkinde 4 yıl ikincide 7 yıl geçmişti Dr yaptirmadi riskli dedi siz de iyice araştırın