Tercübeli anneler beni aydınlatın lütfen. Bugün kontrolüm vardı nstde sancı çıktı alttan muayene de 1cm açıklık var bebek aşağıda dedi yatış vermek istedi ben istemedim evde beklemek istedim. Yani ne kadar sürede doğum olur ne yapmam lazım ? Daha erken değil mi