mrsperaa Kızlar ben dün doktora gittim geç döllenme olduğundan usg 5 haftalık çıktı şimdi ben usgye göre mi takip edicem yoksa son adet tarihime göre 6+2yim onu mu takip etmeliyim yardım 🥹
Sanal_koala00 mrsperaa son adet tarihine göre hesaplanır canım sen öyle hesapla , benim doktorum öyle yapıyor , herkesten de öyle duydum ben ,gittiğim doktorlar da son adeti soruyor mesela
falconsw mrsperaa bende hamileliğimin ilk zamanlarında iki doktora gidiyordum ikisinin söylediği hafta farklı oluyordu biri tam haftasını diğeri 1 hafta geriden söylüyordu . O yüzden adet tarihine göre hesapla .
mrsperaa Cdem21 evet bende öyle biliyorum ama dün doktor senin bebeğin 5 haftalık 6 değil deyince bi kafa karışıklığı oluyor
mrsperaa 06Tugba keseyi gördüm fakat bebek için 20 gün sonra gel dedi şöyle bi durum var bana verilen usg kağıdın da aşırı belli bi şekilde kese içinde gözüken bişey var ben bebek olduğunu düşünüyorum ama doktor bunun için bişey demedi
mrsperaa Sanal_koala00 evett biliyorum aslında tamamdır teşekkür ederim o zaman ben hiç 5 haftalık olarak kafa karışıklığı yapmıyım en iyisi
melikedelibas @mrsperaa ilk haftalarda çok kücük oldukları icin olcumlerde yanilma payi oluyor sonradan buyudukce sekillendikce haftalarini yakaliyorlar sen son adetine gore git
melikedelibas @mrsperaa Yolk kesesidir canım o bebegi besliyecek yapı 12 haftadan sonra o kaybolucak kordon olusucak
mrsperaa melikedelibas hımm evet olabilir peki bebişi 20 gün sonra görebilir miyim biraz tedirginim ama içimde çok ferah aslında
melikedelibas @mrsperaa 20 gün biraz fazla demiş doktorunuz ben 6+3 ken hem kalp atisini duydum hem bebegi gormustum 10 gun sonra gitsen bile gozukur bebis canım
melikedelibas @mrsperaa 15 20 gun sonra giderseniz daha garanti olur diye demistir inşallah guzel haberleri alirsiniz saglikla gelsin bebisler 🤲
Kubra-2363 Bende adet tarihine göre hesaplıydm ama 9.haftaydı gittiğimde bebek ultrasona göre 10.hafta dedi erken döllenme olmuş yani bebek gelişimine göre ilerleniyor