3babyannesy Mucizebb 2 çocuğum var 50 ve 52cm doğdular 40 haftayı geçkindi 2side, sizinkide 60cm doğar o zmn 🥴😂😂😂
Dr4 Meltemggg 28+6 da gittim en son. 1445 gr 40 cm di. biraz önden gidiyor. Şimdi 30+4 olduk 32 de gideceğim tekrar.
TeoMom Meltemggg 31+2 1800 gram 43 cm💙 Bu hafta tekrar kontrolümüz var 3 hafta geçti meraka bekliyoruz 🤭
tontonhanim TeoMom bizde 31+1 de 1790 gr 43 cm 💕 hep az mı acaba diye tereddüt etmiştim sanırım ideal olanı🤗
TeoMom tontonhanim Sanırım tam haftasıyla uyumlu canım önde de değil geri de değil 38 gibi doğum olacağını düşünürsek herhalde 3 kiloya ancak ulaşırız öyle tombik olmaz bizimkiler 😅
tontonhanim TeoMom ahahahah başta tombul gidiyordu haftasından 13 gün öndeydi her zaman son iki kontrolde tam haftasında 1 gün bile önde değil gerilemesinde buna da şükür🤭