Fatma099 eskiden ilaç mı vardı? Şimdi veriyorlar kimyasal ilaçları vitaminleri, aynı vitaminleri doğal yoldan almak daha iyi hem kimyasal değil hem vitaminini düzgün alırsın hem de ne yiyip içtiğin belli boşuna ilaç içiyoruz aslında. Eskiler ilaç mı içermiş yeni nesilin DNA’ sını bozdular önceden bu kadar çok sma hastası var mıydı şimdiki bebekler doğar doğmaz hastalanıyor ya da hastalıklı doğuyor eskiye göre bebek hastalıkları daha çok arttı. İçiyoruz kimyasal ilaçları vitaminleri hem bizim hem de bebeğimizin DNA’sı bozuluyor bence hiç de gerek yok ilaçlara hiçbirini doğru dürüst içmedim düzenli de içmedim. En iyi vitamin süt, yumurta, meyve, sebze al mesela yani