Kkbra içime su serpen bir yorum teşekkür ediyorum.
Sevgili hanımlar dünya sizin ve çocuğunuzun etrafında dönmüyor malesef hayata dünyaya nasıl bir gözle bakıyorsunuz anlayamıyorum ve bazı yorumlar ciddi anlamda korkunç!!
Siz çocuklarınıza sevgiyi merhameti iyiyi kötüyü öğretin gerisini de onlara bırakın.
Benimde 2tane kedim var barınak dediğiniz yerler korkunç yerler hayvanat bahçesi dediğiniz yerler korkunç yerler hayatta izlemeye tahammül edemeyeceğiniz kadar kötü olaylar yaşanıyor orda bu nasıl düşünce tarzı...
Ben kedilerimin bir gün bile sokakta kalma ihtimallerini bile düşünemiyorum barınaktan bahsediyorsunuz.
Bir can dünyaya getirirken başka bir cana kıymayın. Ben sokaktaki kedileri de besliyorum seviyorum kucaklıyorum 20haftalık olduk cok şükür hiç bir problem yok olacağınıda sanmıyorum