ednurr55 Ben yeni öğrendim asla yürüyemiyorum tuvalete zor gidiyorum kasık ağrısı ve krampından var mı bu kadar şiddetli yaşayan korkuyorum
Minikmucizemask ednurr55 bende yeni öğrendim 4+6 şuan benimde adet olacagim gün ağrı sancı içindeydim geçti şimdi bel ve sırt ağrısı çekiyorum göğüslerim çok acıyor inşallah normaldir
ednurr55 Minikmucizemask benim haftam belli değil doktor 10 gün sonra gel belli olur dedi bende adetime 3 gün kala öğrendim yarın tam adet günüm yani ve çok krampım var düşük yaparım diye korkuyorum
ednurr55 SenaKurtuluncesoy ben erken gebelik testiyle 3 gün kala öğrenmiştim istersen sende yap sabah ilk idrarla çıkar