Kızlar selam. Gorumcem verdi bu makinayi. Üst haznesine su koyunca o su alt tarafa geçmesi gerekiyor mu? Bizdeki geçiyor ama gorumcem gecmemesi gerekiyor arızalı makina diyor . Eşim geçmesi gerekiyor ki buhar çıksın diyor. Ben korktum elektrik filan çarpar diye. Kullanan var mı nasıl çalışıyor bu alet 🙄