Selam anneler 5 haftalık hamileyim ve ilk günden beri hep sol kasigimda sancı ağrı vardı tam azaldı diyordum az önce ayağa kalkarken kramp gibi sancı girdi ve şuan oksurunce bile ağrı oluyo ağrıdan baş ağrım bile tuttu acaba neden olabilir normalmidir?