cansualisa 30 gram almıştı sadece. Hemşire kilo alıp veriyo falan dedi.doktor da bianda öyle bi yükseliş bekleme dedi. 2 saatte bi 9 ml süt içiyomuş , normalde mide kapasitesi de 10 ml miş zaten, iyi olacak inşallah.
İyi düşünmeye çalış kuzum, stres yapma. Haftası da iyi şükür, kendini zorlama sürekli dinlen inşallah haftasını doldurunca gelecek 🙏🏻