Kızlar 38+5 günlük hamileyim çarşamba günü ntsde sancı göründü doktor artarsa gel dedi fakat bisey sormak istiyorum bugun sabahtan beri bebek kasılıp gevşiyor arada adet sancısı gibi ağrı çekiyorum miğde bulantısıda var idrara çok sıkıştım sanıyorum ama gidiyorum bir damla geliyo ama dayanamicak kadar çok ağrı çekmiyorum doktora gitmelimiyim ? Yoksa beklimmi ?