Senem_11 hayır hiçbir sorun olmadı zaten sezaryen oldum. Aslında normal olacaktı bebek ultrasonda kilolu gözükünce normal doğum zor olur omuz çıkması vs yaşanır dediler son gün sezaryene çevirdiler. Ama bebeğim normal kiloda doğdu. Doğduktan sonra da onun da benim de şeker değerlerim normal çıktı hastanede kaldığımız süre boyunca ölçtüklerinde. Ayrıca bebeklerin ultrasondaki kiloları net olmuyor daha zayıf yada daha kilolu doğabiliyorlar. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız hiçbir sıkıntı yaşamadan 🌸