Sevimlianne_adayi Gebelik testi yaptım ilkte silik çizgi vardı sonra bi daha test yaptım negstif çıktı Ovulasyon kullandım ama pco olduğu için. 3-4 gün koyuydu hep başına sizce
Damlacaa Erken gebelik testleri - genelleme yapmak istemem- yanlış sonuç verebiliyor ben kaset testleri daha güvenilir buluyorum. İsterseniz adetinizi bekleyin , hayırlı haber alırsınız inşallah 🌸💖