Selmanur10 Merhaba kızlar 🥰 8 haftalık hamileyim ama başım felaket ağrıyor doktoruma söylemeyi unuttum ne yapabilirim sizce bir diğer kontrolünde söyleyeceğim özellikle halsiz olduğum zamanlar oluyor
Gamzekrk Hamileliğimin “llk 4 ayı hergün başım ağrıdı nerdeyse içebilceğin tek ilaç parol benim doktorum kahve de önerdi kafein de iyi geliyor
Selmanur10 Doktorum da parol söylemiş normal de kesmiyor ama hamileyken içemiyorum en güzeli Türk kahvesi iceyim omu etkili olur yoksa nescafe mi