Buuusssrraaa Asuuuesraa evet maalesef, bende medicanaya defam etmeyi düşünüyorum kendisiyle doğuma çok az kaldı çünkü ama hastane nasıl hiç bi bilgim yok 🙁 siz ne yaptınız Reyapta devam edecek misiniz?
Asuuuesraa Buuusssrraaa reyapta devam edeceğim nereida hanım var ona geçeceğim medicana çok pahalı maalesef arayıp sordum sezeryan 16 bin dedi ekstra günler için günlük 3 bin TL alınıyormuş 🥲