Kızlar merhaba geçen haftalarda doktora gittim 30+2 falandık sanırım bebeğimin kilosu 1600 dü doktorum gayet iyi dedi ama burda okuyorum o hafta da 2 buçuk 3 kilo falan yazanlar var şoka giriyorum normal olması gereken o mu yoksa benim bebeğimin gelişimi mi yavaş anlayamadım kafaya taktım