Merhaba kızlar izmirli arkadaşlara geçmiş olsun öncelikle. 24 haftalık gebeyim gece olan depremden sonra farkettimki kızımın hareketlerinde azalma oldu daha sonrasında 6 saat kadar hiö bir şekilde hissedemedim doktoruma gittim kalp atışları şükür normal çıktı ama Hareketlerinde yavaşlama gördü korku ve panikten dolayı olduğumu söyledi . Sizinde öyle olan varmı kısa süre içerinde düzelir dedi bende öyle umuyorum inşallah. Klasik müzikle bi kaç hareket hissettim inşallah eski halimize döneriz kısa süre içinde