Valla ben en son cuma günü gittiğimde yeniden gelecek miyim dedim, gerekirse biz ararız dediler. Hatta cuma gittiğimde de ‘neden geldin ki’ gibi bir hal vardu. Aile hekimliğinin istediği bütün bilgileri ben verdim kaldı ki :)) ben en başta kendi hekimimle görüştüm ve ona da dosyamla gittim, bir çok testşme baktı, bence emin ellerdesşn burada devam et dedi 😂