Asdfgsedaasdfg Arkadaşlar doktorum çok kan kaybı yaşayabilirsin dedi açıkçası çok korktum başına gelen var mı ya da duyan eden
Dark Asdfgsedaasdfg burda genelde böyle yazanlar oluyor. Başlıklara bakım isterseniz genelde sezeryanla doğum oluyor
Semilk05 Asdfgsedaasdfg plesenta previa olduğun da normal doğum olmuyor sezeryan zorunlu oluyor ve duyduğuma göre araştırdığıma göre de sezeryana girmeden kan hazırlıyorlarmış grubunuza göre ki çok kan kaybı olur diye. Siz kaç haftalıksınız bana 22 de detaylı da öğrendim plesenta previa olduğunu 28 de düzelebilir dediler bir hafta sonra gidip tekrar kontrol ettireceğim
Asdfgsedaasdfg Semilk05 bana da öyle dediler sadece doğumun riski ne anneye bişey olur mu çok merak ediyorum 😢
Asliormanci Semilk05 bana da rahim ağzına yakın deniyor her gittiğimde daha 20 haftalık çıkar umarım yukarı
byzzk Semilk05 bana da öyle söylenmişti ama şuan bir riski olmadığı yer değiştirdiğini söyledi doktorum endişeye gerek yok eğer duzelmezse çok hareket etmemeye ve dinlenmeye özen gösterin Allahın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız
Asdfgsedaasdfg Semilk05 merhaba plesentasınız yukarı çıktı mı acaba ? Ben 28 haftalık oldum çıkmadı ne yazık ki
Nutal09 Asdfgsedaasdfg bende 12. Haftada öğrenmiştim şuan 15. Haftamdayim 2 haftaya kadar tekrar doktora gidicem inşallah düzelmistir. Umarım sizinki de yukarı çıkar 🤲
Sibelcnr Asdfgsedaasdfg normal doğumu yasakladi rahimde yırtılma olur kanaman cok olur bebek sıkışabilir dedi oyuzden direk sezeryanla alinmasi gerek dedi anne icin sıkıntı oluyomus kanama riski cok yüksek birde baya kanama oluyomus
AyseYldz Asdfgsedaasdfg daha etkenmis haftanız burda 32 36 haftalarında çıkanlar var insallah çıkar. Tamamiyle rahmi kapatmis mi
Dark Asdfgsedaasdfg önlem alırlar siizn için, sezeryan olursunuz zaten müdahale edilir. Ama olumsuz düşünmeyin çok var sizin durumda olan
Pnr60 Bende 12 ci haftamda ögrendim şu an 20 deyiz haftaya tekrar bakılıcak bana önlem için ilaç verildi kan sulandırıcı içiyorum doğuma 1 ay kala bırakıcağım :/
Asdfgsedaasdfg AyseYldz rahmi kapatmış demedi sadece eşi aşşada dedi doğum zor olabilir kan kaybı yaşanır dedi 30 haftaya kadar çıkabilir dedi. Ne yiyim ne içiyim dedim bişi demedi spor yapma dedi bu kadar 🤷🏻♀️
AyseYldz Asdfgsedaasdfg yürüyüş icin bir sey dedi mi? Rahmi kapatmadığı sürece sknti olmuyor diye biliyorum
Gokselsnem Bende 13 haftalık hamileyim 4 gündür hastanede yatıyorum aynı durumdan muzdaribim üçüncü hamileliğim çok korkuyorum gerçekten çok kan kaybediliyor şu dört gündür yani çok korktum