Kızlar mrb.. bugün 20. Haftama giriyorum kontrolüm vardı. Doktor ultrasonda amniyon sıvısı biraz az daha fazla su içmelisin diye beni uyardı bende tedirgin oldum tabi sıkıntı yaratacak kadar az olsa seni göndermem zaten sadece biraz daha su iç dedi. Böyle bi sorun yaşayan var mı acaba? Ay sonunda da detaylı ultrasona giricem.