Fatovebebegi Sevgılı arkadaslar bugun bacaklarda cok agrım vardo doktora gittim sorun yok artık agırlastın ıkı gebelık yakın oldugu ıcın normal dedı doktorum Bebegın kılosu 2600-cıktı normal mı acaba suyum da fazlaymıs gecen hafta 2200-du bende doktor yanlıs mı baktı diye dusundum sızınkıler nasıl acaba
12Kbra12_ Fatovebebegi 36+2 3050 gramdı canım ntsde sancı cıkıyor ama suan gozukmuyo serumlarla durdurdular
Sabinaa Benim doktorum 3600soylemisdi son baktiginda,bugun oglum dunyaya geldi ve 3kilo oldugunu soyledi,bazen yalnis cika biliyor inşaAllah saglikli dunyaya gelsin
Dyg___ Fatovebebegi çokta bir fark yok canım alır daha doğuma kadar merak etme sağlıklı olsun önemli olan o