Busratmn bizde gebe kalmadan yaptırdık bu testi. Çok şükür bizim taşıyıcılığımız yokmuş. Ama süreç erkekten alınan kanla başlıyor. Eğer erkek taşıyıcı çıkarsa bu sefer kadından kan alınıyor. Kadında taşıyıcılık yoksa herhangi bir sorun oluşmuyor ama kadında taşıyıcıysa bebek %25 sma taşıyıcısı %25 sma hastası %50 sağlıklı oluyor. İçiniz rahat etsin sizde kan verin dicem amaa gebeliğiniz ilerlemiş. Bizim sonucumuz 6 ayda çıkmıştı çünkü. Siz gönlünüzü ferah tutun bence. Sağlıkla kucağınıza alırsınız evladınızı inşallah🤲