Herkese merhaba 21+5 günlük hamileyim. Bu sabah uyandigimdan beri şiddetli baş ağrım vardı az önce biraz dışarı çıkmak istedim hazırlandım hava alirim diye tam çıkacakken birden midem bulunmaya başladı ve çok fazla istifra ettim.. ve ben hamileliğimin başından beri hiç kusma yaşamadığım için 21. Haftadan sonra böyle bir şey yaşamak beni çok strese soktu. Simdi ne yapacağımı bilmiyorum bir sorun mu var diye düşünmekten kendimi alamıyorum