Eldgrn çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Ben normalde Türkiye Hastanesi’nde takipliyim ancak son muayenede doktorumun tavrından rahatsız oldum sezaryene yönlendiriyor gibiydi. Şuan 38+3 deyim o yüzden hastane hastane gezmeye vaktim de yok. Herkes Cem Beyi çok öneriyor ancak hastane konusunda tereddütte kaldım. Siz gezdiniz mi dogumhaneler nasıl tek kişilik mi? Odalar nasıldı? Eşimin doguma girmesi benim için çok önemli ailem burda değil çünkü