Belos61 22.haftamda detayli usg de anmiyon sıvının fazla oldugunu ögrendim. O zamandan.bu zamana kadar çeşitli testler yaptırdik herşey normal cıktı. Şuan 28.haftamdayim sivi daha da artmiş. Hiçbir sebep yokken sivi artisi yasayan varmı, doktorlarınız bu konu hakkinda ne diyor. 🤔
Belos61 mysweetbabyy şekerli şeyler tüketmiyorum, gunde 1 tane meyve tuketirdim onuda 2 3 gunde 1 e düşünürdüm
2022bebeki Belos61 O zaman karbonhidrati biraz sınırlamaniz gerekir. Hamurisi, beyaz un, pilav,makarna gibi. Meyveleri de sınırlı tuketmelisiniz yanina süt ürünü ile birlikte armut, havuctan bir süre uzak durun umarım düzelir 🤗